قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 632
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 3315
بازدید ماه : 3310
بازدید کل : 184217
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Slay را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. زامبی ها همه جا هستند و شما باید برای نجات جان خود و مردم آنها را از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Zombie Slay بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Zombie Slay 1.0   اندروید

 

 

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Sleepy Jack را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شخصیت این بازی هر شب خواب های عجیب و غریبی می بیند خواب هایی مثل سفر به فضا و جنگ با موجودات فضایی. شما باید به او کمک کنید که از خطرهایی که برای او رخ می دهد رهایی پیدا کند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Sleepy Jack بازی بسیار زیبا و جذاب Sleepy Jack   اندروید

 

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Falling Balls را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید از آدمک داستان در برابر توپ هایی که از آسمان فرو می ریزند محافظت کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Falling Balls بازی بسیار زیبا و جذاب Falling Balls 2.1   اندروید

 

 

 

و..

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Ping Pong را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید توپ پینگ پنگ را در هوا نگه دارید و هر چه بیشتر به توپ ضربه بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Ping Pong بازی بسیار زیبا و جذاب !Ping Pong   اندروید

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سید حامد جلالی ]

Samurai II: Vengeance

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Samurai II همانطور که از نامش بر می آید یک بازی رزمی است اما نه همانند سایر بازی هایی که تا کنون انجام دادید بلکه با یک گیم پلی خارق العاده و گرافیک حیرت انگیز که شما را در دل جنگ های رزمی خواهد برد . موزیک پشت زمینه شباهت بسیار زیادی با فیلم های سامورایی داشته و جوی استیک مجازی به گونه ای قرار گرفته است که بهترین عملکرد را هنگام بازی در اختیارتان قرار می دهد . اگر علاقه به بازی های رزمی هستید پیشنهاد ما این است که Samurai II: Vengeance را از دست ندهید !

 

 

 



ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 10:2 ] [ سید حامد جلالی ]

ABLACK Theme GO Launcher EX

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر – نرم افزار Go Launcher

نوکیا ان ۹ یکی از محبوب ترین گوشی های حال حاضر نوکیا است که از سیستم عامل می گو استفاده می کند . این سیستم عامل نیز همانند سایر رقیبان خود از اینترفیس منحصر به فرد بهره مند است که زیبایی خاصی هم دارد . اگر شما مجذوب محیط کاربری نوکیا N9 شده اید کافیست این تم را که برای نرم افزار Go Launcher طراحی شده است بر روی تبلت یا گوشی اندرویدی خود نصب کرده و از زیبایی ها آن بهره مند شوید .

 

 

 

 

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:59 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Duke Nukem یکی از بازی های موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست در کنسول های بازی و همچین PC ها موفقیت بسیاری به دست آورد که پس از آنها هم اکنون برای سیستم عامل آندروید آماده شده است . از این بازی که در ژانر اکشن قرار می گیرد روایت داستانی است که در آن شهر لس آنجلس توسط بیگانگان مورد هجوم قرار می گیرد و شما به عنوان یکی از نیروهای تدافعی می بایست به مقابله با جانداران ناشناخته بپردازید و آنها را از بین ببرید .
نسخه اندروید این بازی به صورت ۳ بعدی و بدون تبلیغ عرضه شده است که می توانید آنرا هم اکنون از اندروید ها دانلود نمایید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:57 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵

یک بازی قدیمی و همیشه ماندگار . بازی که در آن نیاز به شانس و برنامه ریزی دارید.این بازی قابلت بازی دو نفرع را دارد.

 Backgammon یا همان تخته نرد یکی از محبوترین بازی در دنیاست که نیازمند تجربه و مهارت بالاست . پیشینه این بازی به ۳۰۰۰ سال پیش در مصر بازمی گردد که  پس از آن در روم و هند گسترش یافت . Backgammon در آسیای شرقی نیز طرفداران بیشماری پیدا کرد . با این بازی می توانید با دوستان تان به صورت دو نفره رقابت داشته باشید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:56 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳

مسابقه بدید . حریفاتونو از بین ببرید تا پول بیشتری بگیرید …

شما یک جنگجو در سری مسابقات ماشین های جنگی هستید بهترین ماشین هارو واسه خودتون بردارید , ماشین هایی که بهترین سلاح هارو دارن . تو مسیر مسابقه هرچقدر که می تونید  بی رحم باشد چون هدف حریفاتون از بین بردن شماست و کاملا مراقب باشید تا در تیررس ماشین های دیگه قرار نگیرید .از سلاح ها به خوبی استفاده کنید و به جنگ با حریفاتون برید .

این بازی یک بازی اتومبیل رانی جنگی اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:55 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲

 Kascend یک ویدئو پلیر قوی برای اجرای فایل های ویدئویی در حافظه گوشی و اینترنت است . با این نرم افزار می توانید از کیفیت بالای ویدئو ها لذت دو چندان ببرید . این نرم افزار با پشتیبانی از فزمت های mp4, 3gp, 3gpp, 3g2, 3gpp2, avi, mkv, flv, divx, f4v, rm, rmvb, rv, wmv و هچنین قابلیت استیم کردن پروتکل هایHTTP/RTSP  و جابجایی آسان زمان ویدئو یکی از بهترین پلیرهای آندروییدی به حساب می آید.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:53 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما هم از اون دسته آدم ها هستید که خیلی زیاد از تلفن همراه استفاده می کنند ؟ حتی موقعی که در حال راه رقتن هستید ؟

با استفاده از نرم افزار Transparent Screen حتی هنگام قدم زدن در خیابان هم به راحتی بدون نگرانی از موانع پیش روتون       می تونید از تلفن همراهتون استفاده کنید , اس ام اس بدید , در اینترنت جستجو کنید و …

 

 

 

hajm حجم : ۳۶ کیلوبایت


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:51 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

این بار محیط اطراف خود را با دوربین حرارتی ببینید و آنها را ذخیره نمایید .

با استفاده از این نرم افزار می توانید از دوربین گوشی خود به عنوان یک دوربین حرارتی استفاده کنید و همه چیز را به شکلی جدیدتر ببینید . در تنظیمات نرم افزار می توانید رنگ های مختلف را انتخاب کنید . این نرم افزار هیچگونه حسگر برای تشخیص حرارت ندارد و فقط با استفاده از یک لایه رنگی دوربین گوشی را به دوربین حرارتی تبدیل می کند .

پشتیبانی از دوربین جلو / ذخیره عکس / فوکوس خودکار / بزرگنمایی


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:51 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

تا جایی که می توانید بدوید …

بازی Run Like Hell ! YETI EDITION یک بازی سراسر هیجان است که در آن باید در حال دویدن از موانع عبور کنید . می تونید از روز موانع بپرید ، روی موانع سر بخورید یا سینه خیز رو شوید . اگر می خواهید نجات پیدا کنید سعی کنید تا خیلی سریع باشید و خودتان را نجات بدهید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:50 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نسخه آپدیت شده بازی جذاب Gone Fishing را می تونید از آندروییدها دریافت کنید . در بازی می تونید ماهیگیری واقعی را تجربه کنید و هر چقدر که می تونید ماهی بزرگتر بگیرید .  این بازی دارای ۱۰۰ گونه متفاوت از آبزیان و دارای بیش از ۵۰ طعمه و ابزار ماهیگیری است . بازی Gone Fishing دارای گرافیک خیلی خوب و صداگذاری قابل قبولی است که باعث جذابیت بالای بازی شده است .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:49 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

یک بازی با گرافیک بالا برای اندروید …

خود‌ را آماده مسابقات دشوار با رقیبان سرسخت نمایید . در این بازی هاکی واقعی رو تجربه کنید . تیم تان را از بین ۱۸ تیم بین المللی در بازی  و یا ۴۰ تیم محلی انتخاب کرده و وارد رقابت های سخت هاکی شوید . بازی Hockey Nations  یک بازی سرار هیجان و پر برخورد مانند مسابقات واقعی هاکی است که همه تیم ها با تمام قدرت فقط برای پیروزی می جنگند .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:31 ] [ سید حامد جلالی ]

پش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

MiLocker ابزاری است بسیار جالب که با استفاده از آن می توانید قفل گوشی خود را با نماها و روش های بازگشایی مختلفی تجربه نمایید . این برنامه با نصب بر روی دستگاه اندرویدی شما می تواند لاک اسکرین آندروید شما را به طور کلی دگرگون ساخته و محیطی جدید را برایتان به ارمغان آورد . باز کردن صفحه به صورت اسلایدی ، نقطه ای ، انیمیشنی و … از جمله گزینه های پیش روی شما خواهند بود .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:23 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت